lördag 30 juni 2012

Sista fredagen i juni

43 bilder från kvällen får ni se den här gången, det är fritt fram att gnälla om jag missat någon bil, eftersom jag körde runt en hel del själv så blev fotograferandet lite åsidosatt så jag har tyvärr inte bilder på alla bilar som var inne.









Inifrån Corsairen, här ser vi min solhatt, den hemgjorda reklamskylten
och mammas gamla bilfilt som numera har tagit plats i min bil
då hon kör en ny bil där rutiga filtar inte passar lika bra.






Ford Corsair Super De luxe 1966

Har man ingen bilradio så får man väl ha en radio i bilen,
den här fredagen kunde man ju fortfarande höra Radio Nord Revival














Vad är det här?!












Grabbarna i den här bilen ska ha ett enormt tack,
när jag hade stannat och öppnat motorhuven stannade de för att se att allt var okej.
Den här gången var allt okej, men hade det inte varit det hade jag nog behövt hjälp.
Vi behöver fler såna killar på vägarna. 


1 kommentar: